בס"ד                                           מהנדסי הדור הבא                                   03-3035959  

הילדים שלכם הם מהנדסי דור העתיד


הורים רבים מחפשים תוכניות למידה לילדיהם, העוסקות בתחומי הנדסה הטכנולוגיה והמדע, מאחר והם מבינים את החשיבות של לימודי STEAM. נמצא כי ילדים צעירים משתמשים בחשיבה מוחשית ככלי להבנת תהליכים, והם מתקשים להבין הסברים תאורטיים מופשטים.

המעבר מחשיבה מוחשית לחשיבה מופשטת נעשה בסביבות גיל 12 בערך.
אנחנו במהנדסי הדור הבא הבנו את העיקרון הזה. באמצעות השיטות שפיתחנו, אנו מאפשרים לקהילת הילדים שלנו לרכוש ידע, באמצעות שימוש בכלים מוחשיים. מערכי השיעור שלנו משלבים אמצעים המחשה חזותיים וקוליים, בניית מודלים ייחודיים והתנסות בהם. 



הילדים בתוכניות שלנו משלבים למידה של תחומי הSTEAM באמצעות בניית המודלים ושימוש בהם. לדוגמא ילד שבונה דגם של תחנת רוח, יכול ללמוד כיצד היא פועלת מבחינה טכנולוגית והנדסית, מה הקשר הפיזיקלי בין אנרגיית הרוח לצורת כפות השבשבת שלה, ללמוד על מהירות סיבוב ולהכיר משוואות מתמטיות וכן יוכל לפתח את החשיבה היצירתית והצד האומנותי שבו על ידי בניית הדגם ושכלולו. מבט למאה ה-21 השיטות והגישות שפיתחנו מספקות תשתית חדשנית לחוויית למידה ומאפשרות לילדים להטמיע את החומר הלימודי בצורה מיטבית ומיוחדת, לפתח כישורים ואהבה ללמידה. יציקת התוכן הלימודי נעשית תוך שימוש במשחק, שעשוע והרבה אתגר. השיטות שלנו מספקות לילדים כלים ומיומנויות הנחוצות לדרישות השוק במאה ה-21

הרבה פעמים אנו מפרידים בין למידה לבין משחקים או לסתם פעולה שאנו עושים. כשילדים מגלים הזדמנות שמושכת את תשומת לבם, היא משמשת עבורם מנוף ללמידה ולחיבור לידע קודם שכבר רכשו. לדוגמא: אפילו באמצעות משחק בכדור ניתן ללמוד המון מושגים ולשפר למידה. בשיטה שלנו את מנצלים את אוסף הזדמנויות המשחק, היצירה והאינטראקציה שנוצרים, כדי לנצל זאת לטובת הלמידה.

אנו מאמינים שכל הזדמנות הי ההזדמנות ללמידה ! 

כיצד אנו משלבים לימודי STEAM בתוכניות שלנו ?

ללמוד לאהוב ללמוד 

תכניות מהנדסי הדור הבא (מהנדסי דור העתיד) רלוונטיות לתלמידים שלנו, מאחר והם נוגעות בעולם החוויה והשעשוע. הן מאפשרות לילדים ללמוד מתוך סקרנות ורצון לדעת עוד, להבין שלמידה היא כיף וחוויה. אנו מאמינים, שילד שפוגש היום את אחת מתוכנית מהנדסי הדור הבא מפתח גישה חיובית ללמידה וזאת מכיוון שהמפגש שלו עם הלמידה נעשה באמצעות משחק והנאה, דבר שיעזור לו להצליח בתהליך הלמידה גם בהמשך דרכו